Thursday, January 27, 2011

Sayang..........

Sekian lama x aku dengar....
Suara kamu kekasih....
Dapat aku rasakan bahangnya perpisahan....
Yg menjarakkn cinta kita....
Walaupun tidak kau nyatakan....
Tp dapat aku rasakn...
Perubahan dirimu yg ketara buatku...
Semenjak engkau mengenali si dia....
Kerana cinta kamu dan kasih aku....
Airmata aku jatuh berlinang dan mngalir...
Kerana setia terhadapmu telah ditolak ketepi....
Kerana janji kamu dan sumpah kamu....
Airmata aku dititiskn....
Kerana itulah pegangan aku....
Telah dilupa segala terkilan aku....
Perginya dirimu membawa seribu erti buatku....
Kerana kau sedang bahagia dgn insan lain yg kau puja selama ini....
Semoga dirimu akan kekal bahagia....
Terima kasih sayangku....
Kerana kau sudi menyayangi diri aku dulu....

No comments:

Post a Comment